Üye Ol

Üye Ol

Money kartınız varsa lütfen yazınız. Kart no alanını boş bırakırsanız sistemimiz sizin için hemen bir kart numarası oluşturacaktır.

* Zorunlu Alanlar
  • Migros Ticaret A.Ş’ye ait Müşteri İletişimi ve Memnuniyet Programı ve/veya Money (Money Club) Programı; Migros Grubu tarafından işletilen elektronik ortamdakiler dahil tüm işyerlerinde, Program üyelerine; www.money.com.tr linkinde yer alan ve güncellenen Program Ortakları (bundan böyle “Program Ortakları” olarak anılacaktır) ile birlikte de gerçekleştirebileceği genel ve özel kampanya, promosyon, indirim, tanıtım, kulüplere özel avantajlardan yararlanma ve benzeri olanaklar sunan müşteri odaklı bir pazarlama programıdır(Bundan böyle “Program” olarak anılacaktır. Üye, Program’a dahil olmak için aşağıdaki koşulları kabul eder.
  • Üye; Program kapsamında otomatik ve otomatik olmayan yollarla edinilen mevcut ve/veya yeni kişisel bilgilerinin (Alışveriş bilgisi, isim, soyisim, rumuz, cep telefon numaraları, e-mail adresleri, doğum tarihi, yaşadığı şehir, adres bilgileri, cinsiyet, medeni durum, eğitim düzeyi, ilgi alanları, zevk ve beğenileri) ve elektronik programlar nedeniyle ulaşılabilen lokasyon bilgisinin, kişisel olmayan bilgilerinin, Program kapsamında mal ve hizmetlerini tanıtmak, üyelerini tanımak ve iletişimini artırmak, imajını artırmak, ürün, hizmet ve iletişimini geliştirmek, Migros tarafından kurulan kulüplere/Migros Aile Kulübüne üye kaydetmek, müşteri memnuniyeti uygulamaları ve bilgilendirmeleri yapabilmek, üyeye özel promosyon/tanıtım/kampanya ve duyurular hazırlanması ve gönderilmesi, müşteri anketi, denetim, veri analizi, araştırma, trendleri anlama, pazarlama ve reklam hizmetlerinde de kullanılmak üzere toplanmasına, veri kayıt sisteminde muhafaza edilmesine, sayılan amaçlarla Program Ortakları,  sosyal paylaşım siteleri (Google, YouTube, Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Linkedin, Yandex, Pinterest, Snapchat, Twitch, TikTok, Oracle BlueKai, Bip gibi) ve gerekmesi halinde Migros Ailesi ile “yurtiçinde ve yurtdışında ilgili yasal mevzuatın öngördüğü azami süreleri aşmamak üzere paylaşılmasına ve işlenmesine izin verir. Migros Ailesi olarak bahsedilen kurumlar Migros'un Yönetim Hissedarları , Yönetim Hissedarlarının ve Migros’un bağlı şirketleri, iştirakleri , alt kuruluşları, işletmeleri, Çağrı Merkezi Hizmeti alınan şirket/leri, hizmet sağlayıcısı ve/veya alt yüklenicisi ve bağlı şirketleri , GSM Operatörleri (üye ile iletişime geçebilmek amacıyla)/sosyal paylaşım siteleri (pazarlama ve reklam hizmetleri için)’dir. Bu üçüncü taraflar Üye’ye daha iyi hizmet verebilmek adına birlikte çalışılan ; promosyon, teklif ve yarışmalar hazırlanan şirketler, üye taleplerini daha doğru karşılamak ve teknik problemleri ortadan kaldırabilmek adına yardımı alınan tedarikçiler, pazarlama ve reklam işlemlerinin desteklemesi ve geliştirmesi için danışmanlık alınan ajanslardır. Bu bilgileri kullanacak olan kurumlar gizlilik politikası ve veri koruması gereğince yalnızca belirtilen eylem için üye bilgilerine ulaşabilecektir.
  • Migros, Üyelere, datalarını, kişisel bilgilerini kar amacıyla “satmayacağı” hususunda söz verir, Üye bilgilerini sadece işbu “Money (Money Club)  Üyelik ve Rıza Beyanı”nda belirtilen şekilde ve amaçlar için kullanacağını, iznine (onayına, rızasına) ve kanunlara aykırı kullanmayacağını taahhüt eder.
  • Üye, Migros Ticaret A.Ş. veritabanında kayıtlı bilgileri hakkında sorgulama yapmak, kişisel bilgilerini düzeltmek/güncellemek ve veri paylaşım tercihlerini değiştirmek isterse bu talebini şu kanallar vasıtasıyla yapabilir: 444 10 44 Migros Müşteri Hizmetleri Merkezi / www.money.com.tr / Migros Mobil Uygulaması.
  • Program kapsamında üyenin internet deneyimini geliştirmek gibi çeşitli amaçlarla çerez (cookie) adı verilen teknik iletişim dosyaları (sabit sürücünüze yerleşen küçük dosyalar) kullanmaktadır. Çerezler yardımıyla toplanan kişisel veriler, işbu formda belirlenen amaçlarla Program ortakları ile paylaşılabilecektir. Üye, www.money.com.tr adresinden ve/veya tarayıcı ayarları aracılığı ile çerezlere ilişkin tercihlerini ayarlayabilir ve yönetebilir.
  • Üye, Programdan faydalanması için kendisine verilen kart ve numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi ve/veya bu programdan yararlanmak için oluşturduğu bilgiyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, programların suistimal edildiği, formda beyan ettiği bilgilerin herhangi birinin doğru olmadığı/eksik olduğu tespit edilirse ya da kişisel verilerinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Kanun kapsamında kalmak şartı ile silinmesini talep ederse üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, üyeliğin sonlandırılabileceğini veya diğer tedbirlerin uygulanabileceğini, kabul ve taahhüt eder. Üye, bu konularda doğabilecek ihtilaflardan tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, program üyeliğinden yararlanmasını sağlayan iletişim aracının, pazarlama kanalının, iletişim bilgilerinin veya ileride devreye alınabilecek kart harici aracın kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur.
  • Migros ve Program Ortakları, Program şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat talep edebilir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üyeye kazandırılan haklar Migros ve/veya Program Ortakları tarafından silinecek ve geri alınacaktır.
  • Her yıl Ocak ayında, Program üyelerinin son 3 yıldır Migros T.A.Ş. mağazalarında alışveriş yaparken kullanmadığı Program kapsamındaki tüm kartları sistemden silinecektir. Üyenin sahip olduğu tüm kartlar bu şekilde kullanılmamışsa silineceği için Program üyeliği de beraberinde iptal edilecektir.
  • Bir üyenin, bu programa ait aynı üyelik bilgileri ile kayıtlı birden fazla üyelik tespit edilirse, bu kayıtlar ilgili üye adına birleştirilir. Bir üyenin tek bir kaydı olabilir.
  • Müşteri İletişimi ve Memnuniyet Programı ve/veya Money (Money Club)  Programı ve Program Ortaklarına 18 yaşın üzerindeki Türkiye’de yaşayanların üye olabileceğini kabul eder.
  • Migros, kümüle (toplu) Kullanıcı bilgilerini ad-soyad bilgilerini içermeyecek şekilde iş ortakları (yatırımcıları dahil), basın gibi üçüncü şahıslar ile paylaşabilir.
  • Migros’un devri, bir başka şirket ile birleşmesi ve/veya ünvan değişikliği hallerinde de bu koşullar geçerlidir.
  • Migros Ticaret A.Ş’nin Gizlilik ve Veri Güvenliği Politikası www.migros.com.tr web adresinde yayınlanmaktadır. Üye, daha detaylı bilgi sahibi olmak için buraya başvurabilir.
  • Migros Ticaret A.Ş. yasal mevzuat çerçevesinde zorunlu kılınan durumlar da dahil olmak üzere muhtelif zamanlarda işbu Money  (Money Club) Üyelik ve Rıza Beyan formunda değişiklik yapabilecek olup, Üye, yapılan değişiklikleri www.money.com.tr adresinden takip edebilecektir.

Üye, Money (Money Club) Üyelik ve Rıza Beyanı metninde belirtilen çerçevede ve amaçlar ile Program’ın yürürlüğe sokabileceği uygulamalar çerçevesinde; doğrudan ve dolaylı olarak Migros Ailesi tarafından, genel ve özel kampanyalar, avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketleri ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları, bilgilendirmelerine ilişkin olarak kısa mesaj (SMS), mobil uygulama, anlık bildirim, e-posta, otomatik makinelerden arama, telefonla arama, bluetooth, beacon kablosuz ağlar, sosyal medya vb. her türlü elektronik iletişim aracı ile kendisine ticari elektronik ileti ve diğer ileti gönderilmesine, kendisi ile iletişime geçilmesine, kulüplere üye kaydedilmesine izin verir.


{{savingResult}}
Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Yazısı

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI HAKKINDA AYDINLATMA YAZISI

Migros Ticaret A.Ş. (“Migros veya Şirket” olarak anılacaktır) olarak müşterilerimizin ve tedarikçilerimizin başta temel hak ve özgürlüklerini korumak olmak üzere özel hayatlarına ilişkin gizliliğin korunması, bilgi güvenliğinin sağlanması ve korunması öncelikli prensiplerimiz arasında yer almakta olup; “Kişisel Verilerin Korunması” hakkında sizleri bilgilendirmek istedik.

07.04.2016 tarihli 29677 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun” olarak anılacaktır) kapsamında; Şirketimiz ile gerek Tedarikçi İlişkisi gerek Müşteri İletişimi ve Memnuniyet Programı ve/veya Money, Money Club /Money Bonus/ Money Pro Programları ve/veya Aile Kulübü Üyeliği gerek Sanal Market, Macrocenter, Migros, Migros Hemen  ve Taze Direkt üyeliği, Migros tarafından hayata geçirilecek mikro uygulamalar ve mikro siteler üyeliği  ile  mağazalarımızda sunulan para transferi, ürün finansmanı vb hizmetler kapsamında paylaşmış olduğunuz kişisel verileriniz (isim, soyisim, rumuz, cep telefon numaraları, e-mail adresleri, doğum tarihi, yaşadığı şehir, adres bilgileri, cinsiyet, medeni durumu alışveriş bilgileri, eğitim düzeyi, ilgi alanları, zevk ve beğeniler) ile özel nitelikli kişisel verileriniz (sendika/dernek/vakıf üyeliklerine ilişkin bilgiler, , , fotoğraf ve ses kaydı gibi biyometrik veriye ilişkin bilgiler) Şirketimiz tarafından Kanun’a uygun şekilde saklanacak, kaydedilecek, güncellenecek, mevzuatın izin verdiği şekle uygun olarak sözleşme ilişkisi içerisinde olduğumuz kargo firmalarına, sanal POS ile ödeme amacıyla ilgili bankalara, e-ticaret sitelerine, sosyal paylaşım sitelerine  (Google, YouTube, Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Linkedin, Yandex, Pinterest, Snapchat, Twitch, TikTok, Oracle BlueKai, Bip gibi),  tedarikçilerimize, Müşteri İletişimi ve Memnuniyet Programı ortaklarımız ile kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları gibi üçüncü kişilere aktarılabilecek ve Kanun’da sayılan şekillerde işlenebilecektir.

Kişisel Verilerinizin İşlenmesi:

Kanun uyarınca, kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlem “kişisel verilerin işlenmesi” olarak kabul edilmektedir.

Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi:

Kişisel verileriniz; satış mağazalarımız, jet kasalarımız, çağrı merkezimiz, kurumsal internet sitelerimiz, mobil sitemiz, mobil uygulamamız kanalıyla veya e-posta, SMS veya diğer yollarla ya da iş ilişkilerimiz sırasında, ticari sözleşmelerin imzalanması aşamasında ve/veya ticari ilişki süreci süresi içerisinde tarafımıza ilettiğiniz bilgiler, internet sitemizi ziyaret ettiğiniz sırada bilgisayarlarımızın sizi otomatik olarak tanımasına yarayan ve “cookies” olarak adlandırılan (sabit sürücünüze yerleşen küçük dosyalar) teknik iletişim dosyaları, fiziksel formlar gibi çeşitli kanallar aracılığıyla sözlü, yazılı veya elektronik ortamda olmak kaydıyla çeşitli yöntemlerle depolanmaktadır.

Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı:

Toplanan kişisel verileriniz, Kanun tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde, MİGROS tarafından aşağıda yer alan amaçlar doğrultusunda işlenebilecektir:
  • Şirketimiz tarafından sunulan Mal ve hizmetleri tanıtmak, üyeleri tanımak ve iletişimi arttırmak, imajı arttırmak, ürün, hizmet ve iletişimini geliştirmek, Migros tarafından kurulan kulüplere/Migros Aile Kulübüne üye kaydetmek, üyeye özel promosyon/tanıtım/kampanya ve duyurular hazırlanması ve gönderilmesi, müşteri anketi, müşteri memnuniyeti uygulamaları ve bilgilendirmeleri yapabilmek, denetim, veri analizi, araştırma, trendleri anlama, pazarlama ve reklam hizmetlerinde kullanmak
  • Şirket tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi
  • Şirket’in ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve icrası
  • Şirket’in ve Şirket’le iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini
Kişisel verilerinizin MİGROS  tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgiler, Migros Ticaret Anonim Şirketi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’nda yer almaktadır.

Kişisel Verilerinizin Aktarımı:

Kişisel Verileriniz, Şirket faaliyetlerini yürütmek amacıyla farklı kanallarla; mevzuata ve Şirket politikalarına uyumun sağlanması hukuki sebeplerine dayanılarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz,  Kanun tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde, MİGROS  tarafından yukarıda yer alan amaçlar doğrultusunda iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize, sosyal paylaşım sitelerine (Google, YouTube, Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Linkedin, Yandex, Pinterest, Snapchat, Twitch, TikTok, Oracle BlueKai, Bip gibi) MİGROS iştiraklerine, *MİGROS Ailesine, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ve kanunen yetkili özel kurumlara aktarılabilmektedir.

*Migros Ailesi olarak bahsedilen kurumlar Migros'un Yönetim Hissedarları , Yönetim Hissedarlarının ve Migros’un bağlı şirketleri, iştirakleri , alt kuruluşları, işletmeleri, , hizmet sağlayıcısı ve/veya alt yüklenicisi ve bağlı şirketleri, GSM Operatörleri / kişilerdir.

Veri Sahibi Olarak Haklarınız:

a. Kişisel verinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
b. Kişisel veriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
c. Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
ç. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
d. Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
e. Kanun’un 7. Maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
f. Yukarıda yer alan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
g. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle tarafınız aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ve
ğ. Kişisel verilerinizin Kanun’a aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme,

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı Migros Ticaret Anonim Şirketi Veri Sahibi Başvuru Formu’nu yazan talimatlara uygun olarak doldurarak, formun imzalı bir nüshasını Atatürk Mah. Turgut Özal Bulvarı No:7 Ataşehir, İstanbul adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla veya Kanun’da belirtilen diğer yöntemler ile gönderebilir veya ilgili formu migrosticaretas@hs01.kep.tr adresine güvenli elektronik imzalı olarak iletebilirsiniz.Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak başvurularınız sonuçlandırılacaktır; ancak ayrıca bir maliyet doğması halinde Şirket’in Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edebilme hakkı saklıdır.

Güncelleme : 24.05.2019

MİGROS TİCARET A.Ş.
 

Giriş Yap / Üye Ol

Kayıt formuna yönlendiriliyorsunuz.

Giriş yapmak için Money kartınızı aşağıdan seçebilirsiniz.

Seç

Kart numarası

Son alışveriş yeri

Tarihi

{{card.cardNo}}

{{card.store}}

{{card.date}}

{{redirectMessage}}